سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بابل: حرکت واحد بابل به سوی آینده‌نگری و آینده‌پژوهی است

حجت الاسلام دکتر حسن قلی پور در جلسه شورای فرهنگی واحد بابل بیان کرد:« حرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سال 95 با توجه سخنان حضرت  آیت الله هاشمی رفسنجانی دراجلاس هفتادم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به سوی آینده‌نگری و آینده‌پژوهی  خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، قلی پور به دستاورد ها ،رویکرد ها و راهکارهای اجلاس هفتادم اشاره کرد و افزود: اجلاس در حالی با شعار «دانش، فرهنگ و اقتصاد و » برگزار شد که تلاش وتغییرات خوبی برای چابک سازی وشکوفایی وافزایش تولیدات علمی وپژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر صورت گرفت.

عضو هیأت امناء استان مازندران بیان کرد: خو شبختانه آیت اله هاشمی رفسجانی به مسایل دانشگاه آزاد اسلامی آگاهی دارند و اگر چنانچه در هر کجا نیاز به راهکارهای سازنده باشد ارائه طریق خواهند کرد.

سرپرست واحد بابل سخنرانان دکتر میرزاده در اجلاس هفتادم را که مخصوصأ در مورد مسایل اخلاقی و تربیتی بیان کردند، مهم شمرد و افزود: نکات کلیدی مهم و راهگشاه دکتر میرزاده یک فصل کاری جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی بازخواهد شد که با همفکری و همدلی تمام روسای واحدهای دانشگاهی می توان در سرعت بخشی و تحقق اهداف دانشگاه کمک کرد.

قلی پور تعامل و همفکری دانشگاه آزاد اسلامی را بهترین روش برای پیشبرد اهداف دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه محل علم اندوزی و اخلاق مداری است باید با همه تعامل داشته باشیم،به قول دکتر میرزاده حتی با کسانی که مخالف دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

سرپرست واحد بابل در پایان تأکید کرد: در حال حاضرکاهش وابستگی به شهریه،رونق شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، طرح شفا و ساها و جذب هیات علمی مجرب و متخصص باید در دانشگاه بیش هر زمانی مورد توجه قرار گیرد.

20101

کد خبر: 602320

وب گردی

وب گردی