همزمان با روز درختکاری;نهضت درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی با یاد شهدا

مراسم روز درختکاری از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد علوم و تحقیقات در فضای واحد علوم و تحقیقات و سازمان مرکزی انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با عنوان یاد سبز شهدا و در راستای تاکید ریاست دانشگاه بر امر درختکاری و گسترش فضای سبز در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، دکتر سید طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی به همراه جمعی از مدیران سازمان مرکزی در جمع دانشجویان این واحد که در سه سایت مختلف مشغول درختکاری بودند حضور یافته و خود نیز به صورت نمادین چند اصله درخت در کنار مقبره شهدای گمنام کاشتند.

گفتنی است به مناسبت 15 اسفند ماه روز درختکاری،علاوه بر درختانی که امروز توسط دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه غرس شد، 4 هزار اصله درخت توسط معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در فضای واحد علوم و تحقیقات کاشته شده است. عمده دانشجویانی که امروز در این برنامه در واحد علوم و تحقیقات حضور داشتند دانشجویان دانشکده محیط زیست واحد علوم و تحقیقات بودند.

شایان ذکر است به موجب بخشنامه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی این مراسم به صورت همزمان در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و به یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی درختانی به رسم یادبود توسط دانشجویان، استادان و مدیران واحد های دانشگاهی کاشته شد.

20101

کد خبر: 605390

وب گردی

وب گردی