زمان برگزاری فینال والیبال تغییر نکرد

در حالیکه مربی تیم والیبال پیکان در فاصله دو روز تا بازی سوم فینال دچار سکته قلبی شد، مسئولین برگزاری لیگ والیبال تصمیم به ادامه جریان عادی مسابقات را گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، تلخ ترین خبر والیبالی سال 94 عصر روز گذشته منتشر شد که مربی تیم والیبال پیکان در جریان تمرینات این تیم دچار سکته قلبی شد و در وضعیت فعلی هم شرایط مناسبی ندارد به طوریکه در بخش مراقبت های ویژه پزشکان برای ترمیم بافت های مغزی او هنوز در تلاش هستند. شب گذشته تمام بازیکنان و مربیان پیکان و بانک سرمایه تا ساعات پایانی شب جلو درب بیمارستان آتیه در انتظار خبر سلامتی او بودند و به هیچ وجه از لحاظ روحی اوضاع خوبی نداشتند. رضا ابراهیمی به دلیل مربیگری در تیم ملی بزرگسالان، امید، پیکان و پوشیدن لباس تیم ملی که به این سوابق خصوصیات ویژه اخلاقی را هم می توان اضافه کرد، چهره محبوبی در جمع والیبالی ها محسوب می شود که با خبر بیماری او جامعه والیبال به شوک رفت.

با اینکه دو تیم در مدت انتشار این خبر نه شرایط خوبی از لحاظ روحی دارند و نه موفق به تمرین شدند فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای بیان کرد که دیدار سوم فینال بین دو تیم بانک سرمایه و پیکان فردا برگزار خواهد شد. کادر فنی و بازیکنان پیکان تا ساعات پایانی شب گذشته کنار کادر فنی و بازیکنان بانک سرمایه حوالی بیمارستان جویای حال رضا بودند اما با این حال:

پنج شنبه ساعت 17؛ خانه والیبال تهران

بانک سرمایه - پیکان

ابراهیم فیروزی داوران اول و داود نافعی داور دوم

604/602

کد خبر: 606437

وب گردی

وب گردی