بررسی بهبود سامانه نقل‌و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

در جلسه صبح امروز هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص وام ازدواج دانشجویی، تصمیمات بسیار مهمی درخصوص تسهیل پرداخت این وام اتخاذ شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، یکصد و پنجاه و دومین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بر لزوم پیگیری تمامی مصوبات هیأت رئیسه تأکید کرد.

در این جلسه مهندس محسن‌هاشمی معاون عمرانی گزارشی درخصوص نقشه‌های سالن چندمنظوره پارکینگ طبقاتی و سالن‌های ساختمان ابن سینا ارائه داد و در این زمینه مقرر شد نمایشگاه مستقر در بام پارکینگ طبقاتی، از نظر فنی یا تخصیص بودجه در اسرع وقت آماده شود تا برای نمایشگاه جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه، موضوع پروژه دسترسی به ساختمان فرهیختگان مطرح و مقرر شد حسب توافقات با شهرداری درخصوص ایجاد فضای سبز، تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

پروژه اقامتی رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس، مورد بعدی مطرح‌شده در این جلسه بود که مقرر شد با تغییرات در ساختمان طرح فعلی، با جذب مشاور و تأمین هزینه‌های لازم در قالب پروژه تجاری و هتل و با مشارکت تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در این جلسه، گزارش کمیسیون تخصصی شماره 2 هیأت رئیسه توسط دکتر طه‌هاشمی معاون فرهنگی و دانشجویی ارائه و تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شد.

نامه مربوط به شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها درخصوص آیین نامه برنامه‌های موسیقیایی در دانشگاه‌ها نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد بخشنامه مذکور به همراه شیوه نامه اجرایی آن، ابلاغ شده و نظارت لازم صورت گیرد.

در هیأت رئیسه صبح امروز دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی در مورد تسهیلات ازدواج از پست بانک ایران و صندوق کارآفرینی امید توسط دکتر ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری دانشگاه ارائه و تصمیمات بسیار مهمی در مورد تسهیل پرداخت این وام اتخاذ شد که در این خصوص متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

درخصوص نامه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در مورد گزارش آماری نقل و انتقالات نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 مصوب شد کارگروهی تشکیل شده و فرآیند و سامانه نقل و انتقالات فعلی را مجدداً پیگیری و روش‌های بهبود آن را مد نظر قرار داده و تعدا مراجعات حضوری و دستی را به حداقل برساند.

گزارش کمیسیون شماره یک هیأت رئیسه توسط دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مقرر شد آیین نامه سفرهای علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سازمان سما با ملاحظات و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی و تصمیم گیری واقع شود.

20103

کد خبر: 606648

وب گردی

وب گردی