دانشگاه تهران در سالی که گذشت

نیلی احمد آبادی گفت: دانشجویان دانشگاه تهران پس از حضور در دوره ی مشترک با دانشگاه آمریکایی درخشش‌های زیادی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه تهران به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های کشور که سالانه نخبگان علمی زیادی را به جامعه و کشور و دنیا تحویل می‌دهد در سال گذشته با فراز و فرودهایی همراه بوده است برای اطلاع پیدا کردن از کم و کیف این دانشگاه عید نوروز را بهانه کردیم و به سراغ دکتر نیلی احمد آبادی ریاست دانشگاه تهران رفتیم و نشست صمیمانه‌ا‌ی انجام دادیم و دعوت می‌کنم شرح این گفت وگو را از نگاه لنزچشمان خویش بگذارنید.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران گفت: برنامه‌های آینده دانشگاه تهران برنامه‌ی توسعه سوم که اخیرا تصویب کردیم و بر اساس این برنامه، برنامه‌ی توسعه بین‌المللی تبدیل دانشگاه به دانشگاه کار آفرین وهمینطورتوسعه اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی برنامه‌های اصلی دانشگاه است که قرار است در سال آینده دنبال شود.

برنامه اصلی دانشگاه در سال آینده

او ادامه داد: برنامه‌های اصلی دانشگاه همچنان بحث افزایش کیفیت دانشگاه‌ها در اولویت قرار دارد که بر اساس پذیرش دانشجو و فعالیت‌های آموزشی و توسعه‌ی فعالیت‌های پژوهشی، که ان‌شاالله این کیفیت هم توسعه پیدا کند.

دانشگاهی که در میان دانشگاه های دیگر می‌درخشد

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد:طی سال گذشته دانشگاه فنی این دانشگاه دوره مشترک با یک دانشگاه آمریکایی داشت که دانشجویان دانشگاه تهران پس از حضور در این دوره درخشش های زیادی داشتند.

نیلی احمد آبادی گفت: بنابراین برای دوره‌های مشترک سال‌آینده در دانشگاه برنامه‌هایی داریم که در دانشگاه راه‌اندازی می‌کنیم که اولویت برگزاری این دوره‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

رئیس دانشگاه تهران در پایان گفت: برنامه‌های اول دانشگاه تهران توسعه دوره‌های مشترک در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری است.

20103

کد خبر: 619737

وب گردی

وب گردی