جابه‌جایی یک میلیون مسافر نوروزی با قطارهای رجاء

مدیرعامل شرکت قطارهای رجا از جابجایی یک میلیون مسافر در دوره نوروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سیدحسن موسوی‌نژاد گفت: کل مسافران قطارهای نوروزی، یک میلیون و 600 هزار نفر بودند که رجاء سهم مهمی در جابه‌جایی مسافران نوروزی داشت.


وی گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین؛ یک میلیون مسافر با قطارهای رجا جابجا شدند که تقریبا با سال گذشته برابر بود و کل قطارهای مسافری 3 هزار و 600 رام بود.


موسوی با بیان اینکه ضریب اشغال قطارهای نوروزی نسبت به سال گذشته رشد 8 درصدی داشت، افزود: سال گذشته ضریب اشغال قطارهای نوروزی رجاء74 درصد و امسال این ضریب اشغال به 82 درصد رسید.

موسوی نژاد یادآور شد: شرکت مسافری رجاء در نوروز به طور متوسط روزانه100 رام قطار برای جابه‌جایی مسافران نوروزی در نظر گرفته بود که این تعداد در روزهای مختلف نوروزی متغیر بود.


وی اضافه کرد: تأخیرها نیز در عید امسال نسبت به سال گذشته وضع بسیار بهتری داشت به طوری که در بسیاری از ایام عید تأخیر از مبدأ قطارهای نوروز رجاء صفر بود.


میزان تأخیر از مبدأ برای کل قطارهای نوروزی رجاء امسال به 30 ثانیه رسید که رکورد جدید به حساب می‌آید.


موسوی‌نژاد افزود : همچنین متوسط تأخیر طول مسیر نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشت و میانگین تأخیر قطارهای نوروزی رجاء به 20 دقیقه رسید.


مدیرعامل شرکت رجاء تأکید کرد: با وجود مشکلات مالی شرکت رجاء ، خدمات ارائه شده از کیفیت خوبی برخوردار بود و بر اساس نظرسنجی‌ها ، رضایت مسافران نسبت به سال‌های قبل رشد نسبی داشت.


در بحث تاخیر از مبدا نیز 95 درصد قطارها بدون تاخیر سیر خود را اغاز کرد اما در مجموع این تاخیربه 30 ثانیه رسید که سال قبل 60 ثانیه بود.

401/602

کد خبر: 621247

وب گردی

وب گردی