آغاز مسابقات دسته یک هندبال سراسری ورزشی دانشجویان پسر

مسابقات دسته یک هندبال سراسری ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قرعه کشی شد.

به گزارش ایسکانیوز، روح اله ارشادی سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر با بیان این خبر گفت: مسابقات هندبال از روز جمعه مورخ ۳ اردیبهشت لغایت روز چهارشنبه مورخ ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

ارشادی با تأکید بر میزبانی موفقیت آمیز و شایسته واحد بوشهر در مسابقات سراسری رشته‌های مختلف ورزشی در سال گذشته، تصریح کرد: واحد بوشهر در سال گذشته میزبان مسابقات ورزشی در ۱۳ رشته مختلف در بخش دانشجویی و کارمندی بوده و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت که آغاز آن با مسابقات هندبال دسته یک کلید خورده است.

اکبر ریاحی، سرپرست قنی مسابقات و مسئول امور استان‌ها و کمیته آموزش فدارسیون هندبال با معرفی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اظهار کرد: ۱۵۰ ورزشکار، مربی و همراه از ۸ استان کشور بمنظور برگزاری مسابقات دسته یک هندبال در بوشهر حضور دارند.

دبیر انجمن هندبال دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تیم‌ها در ۲ گروه ۴ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت، تشریح کرد: با قرعه کشی به عمل آمده، در گروه اول مسابقات تیم‌های فارس، خراسان رضوی، البرز و خوزستان دیدارهای خود را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در گروه دوم بازی‌ها نیز تیم‌های بوشهر (میزبان)، کرمانشاه، لرستان و کردستان با هم پیکار خواهند کرد.

ریاحی امکانات و سالن برگزاری بازی‌ها را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: سالن مسابقه، کفپوش، سیستم سرمایشی و... در شرایط ایده آلی قرار داشته و خوابگاه اسکان تیم‌ها با وسایل مناسب تجهیز شده است.

سرپرست فنی مسابقات از حضور چهره‌های مطرح هندبال کشور خبر داد و تشریح کرد: عبدالصاحب نیکویی، مدیر منطقه ۸ هندبال کشور و داور بین المللی هندبال به عنوان مسئول فنی و ناظر داوری بر برگزاری این دروه از مسابقات نظارت خواهد داشت.

ریاحی با بیان اینکه ۶ داور از استان‌های بوشهر، اراک و اصفهان بازی‌های تیم‌ها را قضاوت خواهند کرد، گفت: احمدرضا محمودی و عبداله ساجدی داوران بین المللی از بوشهر، محسن اکبری و مجید فرهانی از اراک و محسن سازی و جلال طحانیان دواران درجه یک کشور ما را در امر برگزاری مسابقات یاری خواهند کرد.

604/602

کد خبر: 627499

وب گردی

وب گردی