تیم ملی والیبال بانوان وارد مرحله جدید می شود

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران بامداد امروز وارد تهران شد تا مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را برپا کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در راستای رشد و توسعه مناسب والیبال بانوان ایران استفاده از مربی خارجی را فدراسیون والیبال در برنامه کاری خود قرار داده است.
بر همین اساس همکاری یک ساله مایدا با فدراسیون والیبال ایران در دو زمینه هدایت تیم ملی بانوان و فعالیت در رده های سنی مختلف والیبال دختران در سال 95 انجام می شود.
این مربی اسلوونی تبار ساعت 6 بامداد فردا (سه شنبه) 14 اردیبهشت ماه وارد تهران می شود و از 16 اردیبهشت نیز نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان آغاز می شود که به مدت 13 روز تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
مایدا چیچیچ سرمربی این تیم 19 بازیکن را برای نخستین اردوی آماده سازی که در آکادمی ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، دعوت کرده است.
مهدیه خواجه کلائی، نگین شیرتری، معصومه انگوتی، الهام فلاح، ندا چملانیان، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مهسا صابری، مینا روستا، مائده برهانی، فاطمه صفری، فرناز ساعی، نگار کیانی، نجمه عابدیان، تهمینه درگزنی، فرنوش شیخی، شکوفه صفری، سودابه باقر پور و مهتا یحیی پور 19 بازیکن دعوت شده به اردو تیم والیبال زنان هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی ، سیما صدیقی (مربی)، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزور) و فریبا سلیمانی به عنوان سرپرست بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از 22 تا 28 شهریورماه به میزبانی ویتنام برگزار می شود، آماده می کند.

607/602

کد خبر: 640929

وب گردی

وب گردی