افزایش خدمات سمات به سهامداران از سوی شرکت پست استان تهران

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در راستای افزایش خدمات خود به ذینفعان بازار سرمایه با شرکت پست استان تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، در نشستی که با حضور محمدرضا محسنی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و علی اکبر هادوی، مدیرکل پست استان تهران برگزار شد، راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محسنی در این جلسه با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی در سال 95 افزایش ارائه خدمات به ذینفعان بازار سرمایه است، گفت: به طور حتم با همکاری دو مجموعه سمات و شرکت پست استان تهران، می توان گام های مهمی در این زمینه برداشت.

وی اظهار داشت: شرکت سپرده گذاری مرکزی در راستای غیر کاغذی کردن صدور گواهینامه ها، سال گذشته بیش از 10 میلیون برگه گواهینامه غیر کاغذی (الکترونیک) در بازار سرمایه صادر کرد که امیدواریم ارائه خدمات الکترونیکی به ذینفعان بازار سرمایه افزایش یابد.

مدیر عامل سمات خاطر نشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی های شرکت های کارگزاری امسال فعال تر خواهند شد تا ارائه خدمات به سهامداران در سراسر ایران نیز افزایش یابد.

هادوی نیز در این نشست با بیان اینکه شرکت پست استان تهران زیر ساخت های فنی لازم را برای ارائه خدمات الکترونیکی سمات تامین خواهد کرد، گفت: دفتر منطقه 13 پستی مسئولیت تعامل مستقیم با این شرکت را برعهده خواهد داشت.

در پایان این جلسه که در محل شرکت سپرده گذاری مرکزی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری سمات و پست استان تهران به امضای مدیران دو شرکت رسید.

دراین نشست، علیرضا حاجی نوروزی، قائم مقام و محسن خدابخش, معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی و قنبر زاده معاون مدیرکل استان تهران حضور داشتند.

401/601

کد خبر: 648155

وب گردی

وب گردی