سال گذشته 83 نفر بر اثر سوختگی  جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران  از مرگ 83 نفر براثر سوختگی در سال 94 خبرداد و گفت: تعداد 83 نفر به دلیل سوختگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 23درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : درسال گذشته تعداد 83 نفر به دلیل سوختگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 23درصد کاهش داشته است.

او افزود:‌ در سال گذشته 48 مرد و 35 زن بر اثر سوختگی در استان جان خود را از دست دادند، این در حالی است که در سال 1393 تعداد مردان فوت شده بر اثر سوختگی 48 و تعداد زنان 60نفر هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در ادامه گفت: بر اساس این گزارش در تمامی ماه های سال فوتی ناشی از سوختگی در سال 94 گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به دی ماه با 10 مورد ، اسفند با 9 و ماه های تیر ، آذر و بهمن هم هر کدام با 5 مورد کمترین فوتی در آن به ثبت رسید .

گفتنی است بیمارستان سوختگی شهید زارع شهرستان ساری علاوه بر اینکه به استان های همجوار (گلستان و سمنان) خدمات ارایه می دهد به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران امام رضا (ع) به حادثه دیدگان در این مسیر نیز خدمات رسانی می کند.

105105

کد خبر: 648423

وب گردی

وب گردی