ترافیک روان و جو آرام در جاده ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: در حال حاضر در تمامی جاده ها و محوهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: طبق آخرین گزارشات هم اکنون تردد بدون هیچ گونه گره ترافیکی در تمامی جاده و ها و محورهای کشور روان و عادی گزارش شده و اعلام محدودیتی در هیچ کدام از جاده ها نداریم.

او افزود: بر همین اساس در استان مازندران محورهای رامسر، ساری، بابل، قائمشهر، سوادکوه و کیاسر بارش پراکنده باران گزارش شده که به رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند توصیه می شود حتما با سرعت مطمئنه در طول مسیر حرکت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا جلوگیری کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آغاز موج دوم مسافرت های تابستانی و همچنین حلول ماه مبارک رمضان گفت: ترافیک صبحگاهی به شدت کاهش پیدا کرده و بعدازظهرها به ویژه در زمان نزدیکی به ساعات افطار در برخی محورها شاهد ترافیک سنگین هستیم که همکاران من این گره های ترافیکی را شناسایی کرده و درصدد رفع آن برآمده اند.

او گفت: محور رشت - قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران محور فرعی اولنگ - شاهرود و محور رستم آباد - گیلان به دلیل عدم ایمنی کافی کماکان مسدود است و رانندگان می توانند برای استفاده از این مسیرها از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

20103

کد خبر: 651357

وب گردی

وب گردی