جلسه نواب رئیس با روسای شعب 15 گانه

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه نواب رییس مجلس با روسای شعب 15 گانه برای انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی در عصر امروزـیکشنبه- خبر داد و گفت: این انتخاب با رای مخفی انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز نعمتی در گفت وگو با ایرنا این جلسه را برای انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس دانست و اظهار داشت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس در سه مرحله انجام می شود، نخست نظر نمایندگان، اگر در این مرحله به نتیجه لازم نرسیدند موضوع ریش سفیدی مطرح می شود و در نهایت اگر ریش سفیدی جواب نداد، روسای شعب 15 گانه به همراه یک نایب رییس، اعضای کمیسیون های تخصصی را با رای مخفی انتخاب می کنند.
وی افزود: به دلیل آن که دو مرحله نظر نمایندگان و ریش سفیدی جواب نداده است، انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس هم اکنون در مرحله رای گیری روسای شعب پانزده گانه به اتفاق یکی از نواب رییس مجلس است که نهایتا مشخص می کند که افراد در کدام کمیسیون ها عضویت یابند.
این عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر این که جلسه روسای شعب 15 گانه با نواب رییس مجلس امروز و فردا انجام می شود، گفت: این افراد اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس را بر اساس تجربه و تخصص انتخاب می کنند.

201/201

کد خبر: 652446

وب گردی

وب گردی