تشییع  دومین فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی رشت و کبوتر خونین بال مدافع حرم

دومین فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی رشت و کبوتر خونین بال مدافع حرم در گلزار شهدای رشت آرام گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بسیجی مدافع حرم «حسینعلی پورابراهیمی‌درگاه » دانشجوی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با شرکت اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،دانشگاهیان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان از مقرر سپاه قدس رشت تا گلزار شهدا این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

دکتر علیرضا امیرتیموری، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی در گفت و گویی درباره این بسیجی شهید گفت: شهادت سرافرازانه مدافع حرم، شهید حسینعلی پور ابراهیمی ، دانشجوی گیلانی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیای سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) در سوریه و در درگیری با نیروهای داعش در شهر حلب روستای «الحمره» به دلیل جراحت وارده به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در دفاع از ارزش های خود همیشه آماده و تحت فرماندهی ولی امر خود آماده ایثار جان خود هستند و ما باید با ادامه دادن راه شهدا در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.

دکتر امیرتیموری افزود: شهید پورابراهیمی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و یکی از بسیجیان مخلص بود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این بسیجی شهید در جهت حفاظت از حریم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود، به درجه رفیع شهادت رسید.

بسیجی شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی متولد سال 1350، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دو فرزند پسر است و 29 اردیبهشت ماه امسال از لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) عازم سوریه شده بود که در14 خرداد ماه حین عملیات مستشاری در روستای الحمره جنوب حلب در سوریه مجروح و صبح روز شنبه 22 خرداد ماه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.

20101

کد خبر: 653146

وب گردی

وب گردی