کسب رتبه واحد همدان در طرح ضیافت استان

دانشگاه آزاد اسلامی همدان موفق به کسب رتبه برتر در طرح ضیافت اندیشه استادان در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان همدان شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اعلام کرد در ارزشیابی به‌عمل‌آمده دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای مدیریت اجرایی طرح ضیافت اندیشه استادان در سال ۹۴ حائز رتبه یک در بین دانشگاه‌های استان همدان شد و در سطح کشور نیز از دانشگاه‌های موفق و الگو است.
این ارزیابی در سه بخش برنامه‌های آموزشی، فوق‌برنامه‌های آموزشی و فوق‌برنامه‌های فرهنگی مورد ارزیابی قرارگرفته و در بخش آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
در بخش آموزشی مواردی همچون رعایت استاندارهای مکان، متن دروس ارائه‌شده، کیفیت محل برگزاری دوره، تعداد افراد شرکت‌کننده، نحوه اطلاع‌رسانی، رضایت مخاطبان و مدرسان، مستندسازی از روند کلاس‌ها و ملاک و معیار ارزیابی این طرح در سراسر کشور است.
در بخش فوق‌برنامه‌های آموزشی معیارهایی همچون تفکیک مخاطبان بر اساس گرایش و رشته تحصیلی، برپایی مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طرح ضیافت اندیشه و تهیه و ارسال عکس و فیلم از این مراسم‌ مورد ارزیابی قرارگرفته است.
در بخش فوق‌برنامه‌های فرهنگی نشست‌های علمی و هم‌اندیشی، برنامه‌های ویژه خانواده‌ها، برنامه‌های ورزشی و تفریحی و دیدار با علما مورد ارزیابی قرارگرفته است.
بر اساس این گزارش درمجموع دانشگاه آزاد اسلامی همدان با برگزاری ۱۶ دوره طرح ضیافت اندیشه، دانشگاه بوعلی سینا 9 دوره، دانشگاه صنعتی ۲ دوره و دانشگاه پیام نور استان همدان 1 دوره در رده‌های دیگر این ارزیابی قرارگرفته‌اند.

20101

کد خبر: 662916

وب گردی

وب گردی