تبعات سوء ورود غیرقانونی کالا /تاکید فرمانده مرزبانی برلزوم بومی‌سازی تاکتیک‌ها در مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تبعات سوء ورود غیرقانونی کالا به کشور، گفت : قسمت اندکی از قاچاق کالا از مرزهای غیر رسمی وارد می شود و مرزبانان امسال برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تمام توان در برابر هرگونه قاچاق ایستادگی می کنند و اجازه فعالیت به هیچ گروه سودجوی غیرقانونی را نخواهند داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات مرزبانی استان آذربایجان غربی، ضمن ابراز خشنودی از آمادگی بالای مرزبانان بر توجه جدی به "آموزش" و "به روز کردن تاکتیک ها" تاکید کرد و گفت:باید تاکتیک های رزمی را بر اساس تهدیدات منطقه خود در مرزها بومی سازی کرد.

او با تاکید بر توجه جدی مرزبانان به مرزنشینان، تاکید کرد: مرزنشینان ما به ایرانی بودن خود افتخار می کنند و در مواقع سختی و تهدیدات این موضوع را به اثبات رسانده اند و نشان داده اند که یک مرزبان واقعی هستند.

سردار رضایی در پایان با اشاره به تبعات سوء ورود غیرقانونی کالا به کشور، گفت : قسمت اندکی از قاچاق کالا از مرزهای غیر رسمی وارد می شود و مرزبانان امسال برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با تمام توان در برابر هرگونه قاچاق ایستادگی می کنند و اجازه فعالیت به هیچ گروه سودجوی غیرقانونی را نخواهند داد.

کمیسیون عملیات مرزبانی استان آذربایجان غربی با حضور فرمانده و جمعی از معاونان ستاد مرزبانی ناجا در هنگ مرزی پیرانشهر برگزار شد.

بازدید هوایی و زمینی سردار رضایی از مرز، یکی از اهداف این سفر بود.

20106

کد خبر: 663627

وب گردی

وب گردی