این پرسپولیس زرنگ/درس گرفتن سرخ ها از لباس المپیکی ها

صدف خالقی_مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس در نظر داشت مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید سرخپوشان را امشب برگزار کند اما به‌خاطر همزمانی این مراسم با تعدادی از بازی‌های هفته اول لیگ و همچنین برای برهم نخوردن تمرکز سرخپوشان در شب قبل از مسابقه با سایپا، مراسم مذکور به روز‌های آتی موکول شد.

مسابقات لیگ بعد از هفته چهارم چند روزی به‌خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد و مراسم رونمایی از پیراهن‌های سرخپوشان نیز قرار است در این مقطع از فصل برگزار شود.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در همه جای دنیا جشن رونمایی از پیراهن قبل از آغاز فصل برگزار می‌شود نه پس از انجام بازی.

اینگونه می شود از این ماجرا برداشت کرد که شاید پرسپولیسی ها برای کاهش انتقادات ار طرح لباس جدید برای لیگ شانزدهم برنامه هایشان را به هفته ششم موکول کردند.

این روزها بحث طراحی لباس ورزشکاران ایرانی داغ داغ است و در اکثر محافل شنیده می شود. از لباس های بی کیفیت تیم ملی گرفته تا طرح لباس های المپیکی ها! لباس هایی که انتقادات زیادی را در برداشت و گویی مسئولین فقط می خواستند این کار را از سر باز کنند. طرح های منسوخ و رده خارج و البته غیر استاندار و بی کیفیت این لباس ها باعث نارضایتی و حتی ناراحتی ورزشکاران ما شد. چرا فکری پشت طراحی های ملی ما برای بهتر ظاهر شدن کشورمان در عرصه های ملی نیست!! چرا مسئولان از طراحان حرفه ای برای این موارد استفاده نمی کنند!! چرا و چراهایی که شاید مسئولان هم پاسخ قانع کننده ای برای آن ها نداشته باشند.

مسئولان پرسپولیس این بار زرنگی کردند و خواستند از زیر بار این انتقادات سنگین شانه خالی کنند و مهلت 5 هفته ای به بهانه های مختلف گرفتند تا آزمون و خطایی باشد برای نگاه هایی که سنگینی آن ها به راحتی احساس مس شود. با این برنامه ای که پرسپولیسی ها پیش گرفتند فرصت زیادی برای رفع نواقض کارشان دارند.

گرچه کار پرسپولیسی ها نوعی زرنگی است و شاید خودشان از این داشتن این فرصت خوش حال باشند اما باید دید این حرکت حرفه ای هم هست یا نه!!!!

فوتبال ایران فقط در بخش قراداد ها و مبلغ دریافتی بازیکنان حرفه ای شده، وگرنه در بخش های دیگر این ورزش پرطرفدار نشانی از حرفه ای گری نیست و فقط اسمش را یدک می کشد، " فوتبال حرفه ای ایران" .

604/602

کد خبر: 664858

وب گردی

وب گردی