هر سهم آتیه داده پرداز 365 تومان قیمت خورد

 سهام ششمین شرکت تازه وارد فرابورسی در معاملات امروز،  365   تومان کشف قیمت شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در حالی 27 میلیون سهم معادل 9 درصد از سهام شرکت آتیه داده پرداز در بازار دوم معاملات بورس عرضه شده که از این تعداد 14 میلیون سهم جهت عرضه توسط کارگزاران و در فرآیند کشف قیمت و 13 میلیون سهم دیگر نیز به قیمت کشف شده برای معامله گران آنلاین در نظر گرفته شده است.

در پی عرضه اولیه سهام پنج شرکت کاغذ پارس، سرمایه گذاری مسکن الوند و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، مدیریت انرژی امید تابان هور و سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در بازار معاملات فرابورس از ابتدای امسال، در معاملات روز جاری ششمین شرکت تازه وارد فرابورسی با نماد «اپرداز» ضمن عرضه اولیه 9 درصدی سهام و کشف قیمت 365 تومانی وارد این بازار شد.

همچنین محدودیت خرید هر کارگزاری با تمام شعب 140 هزار سهم است و به صندوق های سرمایه گذاری هم هیچ سهمیه ای اختصاص نیافته است.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس، 13 میلیون سهم شرکت آتیه داده پرداز در نماد «اپرداز1» رأس ساعت 12:40 به قیمت کشف شده 3650 ریال با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط حداکثر 500 سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران آنلاین بازگشایی خواهد شد.

شرکت آتیه داده پرداز برای سال مالی 95 مبلغ 708 ریال سود پیش بینی کرده که از این میزان در دوره 3 ماهه منتهی به خردادماه جاری مبلغ 246 ریال معادل 35 درصد را پوشش داده است.

مالکیت 7 درصدی شرکت رساسامان آریا و حضور حداکثری اشخاص حقیقی در ترکیب سهامداری از دیگر نکات قابل توجه این شرکت است که بر اساس اعلام مدیر مالی «اپرداز» قرار است بازارگردانی سهام این شرکت بعد از عرضه اولیه از سوی شرکت شرکت رساسامان آریا انجام شود.

فعالیت اصلی شرکت آتیه داده پرداز ، فراهم سازی بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه بوده و این مجموعه اولین و پرترافیک ترین ارایه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور است.

602/401

کد خبر: 666851

وب گردی

وب گردی