استقلالی‌ها منصوریان را عصبانی کردند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب بازیکنان اصلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 45 دقیقه در غیاب بازیکنان اصلی دیدار با استقلال خوزستان در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

* حدود 150 نفر از طرفداران تیم استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شدند و به تناوب علیرضا منصوریان و بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند.

* سید مهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که از جمع نفرات اصلی در تمرین عصر امروز شرکت کرده بود.

* مگویان مدافع ارمنی استقلال امروز در کمپ حجازی حاضر شد، اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن تنها روی نیمکت نشست و تمرین تاکتیکی استقلالی‌ها را نظاره‌گر شد.

* با توجه به کنار رفتن بهرام افشارزاده از استقلال هیچ کدام از مربیان و بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش نشان ندادند و جالب اینجا بود که هیچ کس در مورد رفتن افشارزاده از استقلال صحبت نمی‌کرد که این بی‌تفاوتی کمی عجیب بود.

* حدود 150 نفر از طرفداران تیم استقلال روی سکوها نشسته بودند و تعدادی از آنها پرچم بزرگی را آورده بودند که روی آن دو ستاره حک شده بود.

* امین حاج محمدی مدافع آبی‌پوشان که طی هفته گذشته مورد انتقاد جانباز پرسپولیس قرار گرفته بود، امروز بیش‌تر از سایر بازیکنان مورد تشویق طرفداران قرار گرفت.

* علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان برای دقایقی با دکتر ستوده پیرامون وضعیت محسن کریمی گفت‌وگو کرد.

* غلامحسین فرزامی عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و روی نیمکت نشست. همچنین منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی هم نفراتی بودند که امروز روی نیمکت نشسته بودند.

* بهمنی بدنساز سابق تیم استقلال نیز یکی از مهمانان تمرین آبی‌پوشان بود.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیرنظر استیو جونز کار کششی انجام دادند. در مرحله بعد بازیکنان زیرنظر کادر فنی به شوت به سمت دروازه پرداخته و در مرحله پایانی در حضور علیرضا منصوریان در قالب دو تیم نارنجی و سبز فوتبال درون‌تیمی بازی کردند که تک‌روی برخی از بازیکنان باعث شد تا منصوریان نسبت به عملکرد آن ها عصبانی شود و بر سر آن‌ها فریاد بلندی بزند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

601/401

کد خبر: 666913

وب گردی

وب گردی