واکنش خوش خبر به رژه نرفتن سه والیبالیست

سرپرست تیم ملی والیبال ایران نسبت به شرکت نکردن ملی پوشان در رژه افتتاحیه المپیک واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز،سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی سه ملی پوش والیبال ایران شب گذشته در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2016 ریو شرکت نکردند. یکی از ملی پوشان نیز با انتشار عکس و متنی در شبکه های اجتماعی، البته به صورت ضمن دلایل نرفتن خود و دو ملی پوش دیگر را ندادن لباس فرم به سرپرست تیم عنوان کرد.
خوش خبر گفت: حضور ورزشکاران در رژه مراسم افتتاحیه الزامی نیست. در مراسم افتتاحیه شب گذشته تعدادی از ملی پوشان از جمله ملی پوشان دوچرخه سواری، بوکس و تنیس نیز حضور نداشتند.
خوش خبر افزود: ممکن است برخی ورزشکاران برای اینکه خسته نشوند در مراسم افتتاحیه شرکت نکنند. اما اینکه بخواهیم شرکت نکردن در مراسم افتتاحیه المپیک و رژه را به موضوعاتی ارتباط دهیم، اشتباه است.
وی البته گفت: ارتباط میان شرکت نکردن چند ملی پوش در رژه مراسم افتتاحیه با موضوع لباس کاروان اشتباهی است که صورت گرفته است.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان از بازتاب نامناسب مطالب در شبکه های اجتماعی ناراحت هستند و انتظار چنین بازتاب هایی را نداشتند.
خوش خبر با بیان اینکه «مطرح شدن چنین موضوعاتی در این شرایط ، برای تیم و کاروان ایران مثل سم خطرناک است»، گفت: درست است که لباس من اندازه نبود و نتوانستم در مراسم رژه شرکت کنم، اما نمی تواند دلیلی برای حضور نیافتن در رژه باشد.

603/601

کد خبر: 667834

وب گردی

وب گردی