آخرین تمرین شاگردان لوزانو پیش از مسابقه با روسیه

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از رویارویی با روسیه برگزار شد و بازیکنان به مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:30 دوشنبه شب به وقت تهران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی بازی های المپیک به مصاف روسیه می رود.

آخرین تمرین ملی پوشان پیش از این مسابقه، 24 ساعت پیش از آغاز این دیدار، در سالن دانشگاه نیروی هوایی ریودوژانیرو برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان مانند جلسات پیشین به دو گروه تقسیم شدند و به مرور برنامه های تاکتیکی کادر فنی پرداختند. تمرین سیستم های دفاعی، بازی تمرینی و تمرین سرویس و دریافت بخش های مختلف این جلسه تمرینی بود.

در این تمرین رحمان محمدی راد مربی تیم ملی هم در کنار سایر بازیکنان تمرین می کرد و بر اساس نیاز تیم، در پست های مختلفی مانند لیبرو و پشت خط زن قرار می گرفت.

پیش از آغاز تمرین رائول لوزانو دقایقی با بازیکنان صحبت کرد تا آنها را از نظر روحی و روانی برای رویارویی با روسیه آماده کند. لوزانو در این صحبت ها به بازیکنان تاکید کرد کار تیم ملی در مرحله گروهی به پایان نرسیده است و باید برای پیروزی بر روسیه و صعود به عنوان تیم سوم گروه تلاش کنید.

/601604

کد خبر: 669940

وب گردی

وب گردی