مرگ اعضای یک خانواده سه نفره  در سیل گلستان

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ چهار تن در پی وقوع سیلاب و طوفان در سه استان شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا مرتضی اکبرپور درباره خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیلاب در استان گلستان گفت: در پی بارش های اخیر در استان گلستان در روستای مراوه‌تپه، متاسفانه اعضای یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند.

در پی بارش های اخیر در استان گلستان در روستای مراوه‌تپه، متاسفانه اعضای یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند.


او در تشریح این حادثه گفت: کودک خردسال این خانواده درپی جاری شدن سیل به آب افتاده بود که پدر برای نجاتش وارد عمل شده اما او هم گرفتار سیل می‌شود ، سپس مادر خانواده برای نجات این افراد وارد مسیر سیلاب شده که متاسفانه وی نیز همانند همسر و فرزندش به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از جان باختن یک پیرزن در پی وقوع سیل در آزادشهر استان گلستان خبر داد و افزود: شدت بارش در گرگان و غرب استان گلستان شدیدتر بوده و خساراتی را نیز به واحدهای مسکونی و برخی تاسیسات وارد کرده است.
اکبر پور درباره وقوع طوفان در استان مازندران نیز گفت: در محدوده آمل شاهد جاری شدن سیلاب بودیم و در بخش‌هایی از فیروزکوه در استان تهران و سوادکوه در استان مازندران نیز طوفان خساراتی را بر جای گذاشته است، اما این خسارات منجر به فوت نبود و تنها خسارات مالی بوده است.
او درباره جاری شدن سیلاب در استان گیلان نیز گفت: بارش باران در شهرستان‌های آستارا ، انزلی و تالش سبب جاری شدن سیلاب در بخش هایی از این مناطق شد و طی آن تعدادی خودروی سواری در آب مانده و به برخی از واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی خساراتی وارد شد.

بارش باران در شهرستان‌های آستارا ، انزلی و تالش سبب جاری شدن سیلاب در بخش هایی از این مناطق شد و طی آن تعدادی خودروی سواری در آب مانده و به برخی از واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی خساراتی وارد شد

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مدیریت بحران دستگاه های مسئول را در سه استان شمالی کشور به حالت آماده باش درآورده است گفت: اقدامات تیم های ارزیاب برای بررسی و ارزیابی خسارات نیز آغاز شده و پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.


105105

کد خبر: 674525

وب گردی

وب گردی