تقاضای یک نماینده مجلس از مدیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه تاکنون برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلساتی برگزار شده است، گفت:‌به نظر می‌رسد باید مدیریت های کلان وقت صرف کنند و همه استان‌ها هم به یک اندازه پیشرفت داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه محمود واعظی وزیر ارتباطات ، وزیر معین استان مازندران برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است گفت:‌ بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان یک بار در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه و دبیر دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در استانداری برگزار شد ، حضور داشتم اما تاکنون نتیجه قابل مشاهده ای حاصل نشده است.

وی افزود: خوشبختانه استاندار به خوبی در جلسات حضور دارند و پیگیری ها را انجام می‌دهند اما نتیجه و بازخورد جلسات هنوز قابل مشاهده نیست.

نماینده مردم نوشهر در مجلس ادامه داد: در ستاد رونق تولید که باید بانک‌ها حضور داشته و با تزریق نقدینگی شرکت های نیمه فعال را فعال کنند علی رغم اینکه اعلام شد 480 میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص داده شده اما هنوز اقدامی انجام نشده است.

احمدی لاشکی یادآور شد: ما در مجلس نهم قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر را تصویب کردیم اما اکنون شرایط استان ها با یکدیگر تفاوت دارند البته که همه استان ها باید به یک اندازه پیشرفت داشته باشند، اما تلاش هایی که استاندار دارد باید به نتیجه کار هم بیاندیشند، در واقع مدیریت های کلان برای رفع موانع به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وقت کافی را اختصاص دهند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: به عنوان مثال برخی مسائل زیست محیطی در استان وجود دارد که گرفتارهایی را ایجاد کرده گرچه آسیبی ندارد اما باعث شده مردم روز به روز متضرر شوند. به نظر می‌رسد تیمی باید انتخاب شوند که موانع را با رعایت مسائل زیست محیطی برطرف کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه این جلسات احتمالا ماهی یک بار برگزار می‌شود گفت: ما نمایندگان در همه جلسات حضور نداریم اما بنده به عنوان رئیس مجمع در آخرین جلسه‌هایی که تاکنون برگزار شده حضور داشتم.

206/201

کد خبر: 676526

وب گردی

وب گردی