مراسم تودیع و معارفه مدیران تالار هنر برگزار شد

روز گذشته با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی در تالار هنر از سال‌ها تلاش شهرام کرمی در سمت مدیریت این تالار تقدیر و مراسم معارفه پریسا مقتدی مدیر جدید این تالار انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در این مراسم که با حضور جمعی از کارمندان تالار هنر و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی در فضایی صمیمانه برگزار شد با اهدا لوح تقدیر و سپاس از سال‌ها فعالیت شهرام کرمی تجلیل کرده و زحمات بی دریغ این هنرمند را برای تئاتر کودک و نوجوان ستود.

شهرام کرمی نیز صمن اشاره به برخی از کارهای انجام شده طی هشت سال مدیریت خود در تالار هنر از همه کارکنان تالار قدرددانی و با سپاس از همدلی شان با آنها خداحافظی کرد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر برای پریسا مقتدی در مدیریت تالار هنر آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون کرد.

پریسا مقتدی مدیر تالار هنر نیز در مراسم معارفه خود ضمن تشکر از شهرام کرمی و قدردانی از زحمات هشت ساله او در تالار هنر از کرمی خواست تا درمسیر مدیریتش با مشورتهای ایشان همراه باشد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنایی قبلی با مجموعه تالار هنر امیدوارم که بتوانم در پویایی و پیشرفت هر چه بهترتالار هنروحمایت خانواده تیاتر کودک و نوجوان موثر باشم.

در پایان مراسم مهدی شفیعی با آرزوی موفقیت برای پریسا مقتدی حکم مدیریت تالار هنر را به وی تقدیم کرد.

508

کد خبر: 677130

وب گردی

وب گردی