ملی پوش استقلال نیمکت نشین می شود

امید ابراهیمی در بازی شهرآورد امید همیشگی نبود. ابراهیمی حتی نتوانست در این بازی کمترین توان خود را به معرض نمایش بگذارد.

به گزارش ایسکانیوز، امید ابراهیمی در بازی شهرآورد امید همیشگی نبود. ابراهیمی حتی نتوانست در این بازی کمترین توان خود را به معرض نمایش بگذارد.

هافبک استقلال در جریان بازی دایما خطا کرد و به گفته کارشناسان خیلی خوش شانس بود که کارت زرد دوم را از داور نگرفت تا اخراج شود. در میان اشتباهات پی‌درپی ابراهیمی که بعضا تبدیل به خطا می‌شد اما دیگر هافبک دفاعی استقلال یعنی فرشید باقری عملکرد بهتری داشت و توانست نمره نسبتا خوبی بگیرد. نکته اینجا است که در جریان بازی هم منصوریان ترجیح می‌داد بیشتر فرشید باقری را کنار زمین فرا بخواند و با او صحبت کند.

اما چرا سرمربی استقلال بیشتر بحث‌های فنی را به فرشید انتقال می‌داد تا امید ابراهیمی؟ خیلی‌ها اعتقاد دارند امید در فصل جاری با افت فنی مواجه شده است.

هافبک دفاعی استقلال که در فصل پانزدهم به‌عنوان بهترین هافبک لیگ انتخاب شد در فصل شانزدهم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و گفته می‌شود از یکسری مسائل دلخور است و همین نکته او را از شرایط ایده‌آل خارج کرده است.

نداشتن شرایط خوب ابراهیمی در بازی شهرآورد کاملا مشخص بود و این می‌تواند برای استقلال که با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند، نگران کننده باشد.

602/603

کد خبر: 678603

وب گردی

وب گردی