گزینه های موتلفه برای انتخابات96

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از بررسی 18 نفر از چهره های حزبی و غیر حزبی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد و گفت:معتقدیم یک شخصیت حقیقی موتلفه ای به انضمام شخصیت حقوقی قوی و خوش سابقه بهتر می تواند مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش ایسکانیوز، اسدالله بادامچیان در کانال تلگرامی منسوب به هواداران حزب موتلفه اسلامی نوشت : کسانی که برای نامزدی ریاست جمهوری مورد تأیید شورای نگهبان قرار می گیرند، دارای ویژگی مهم «رجل مذهبی و سیاسی» باید باشند. اکثر کسانی که تاکنون نامزد ریاست جمهوری شده اند اکثرا شخصیت حقیقی یعنی یک نفر بوده اند.
به گفته بادامچیان حزب مؤتلفه اسلامی در این دوره در کنار شخصیت های حقیقی که رجل سیاسی- مذهبی هستند، یک شخصیت حقوقی گسترده مانند حزب مؤتلفه اسلامی را در خدمت ملت بزرگمان همراه می کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد:طبعا خرد هر فرد و خرد هر جمعی این نکته را قبول دارد که اگر یک رجل سیاسی- مذهبی برجسته با پشتوانه حزبی باشد که بیش از نیم قرن سابقه درخشان دارد، پاک و خدوم و انقلابی و دارای سلامت اخلاقی و سیاسی است، شخصیت های برجسته ای مثل شهیدان رجایی، بهشتی، باهنر، عسکراولادی ، لاجوردی و سایر بزرگان مؤتلفه در آن در خدمت به اسلام و ایران کوشیده اند، داشته باشیم، بهتر می تواند در پیشبرد نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه ها و در بین الملل مؤثر بوده مشکلات را حل کند.
وی تصریح کرد:ما معتقدیم که شخصیت حقیقی مؤتلفه ای به انضمام این شخصیت حقوقی قوی و خوش سابقه بهتر می تواند مشکلات مردم را حل کرده، پیشرفت را برای کشور پدید آورده و نیز توطئه و ترفندهای استکبار را با عقل و تدبیر جمعی خنثی کند. مطمئن هستیم شما هم این نظر را قبول دارید.
به گفته نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در شرایط فعلی کشور و منطقه و جهان، یک حزب ارزش محور و دارای شبکه سراسری در کشور، می تواند رئیس جمهور کارآمدی را با پشتوانه مردم و اعضاء و طرفداران معرفی کند. زیرا با نظرخواهی از همه استان ها و شهرستان ها و روستاها و تبیین امور جاری و راهبردها و راهکارها به فرد مطلوب دست می یابد، همانطور که تا کنون حزب 18 نفر از چهره های حزبی و غیرحزبی را مورد بررسی قرار داده است تا از بین آنها شایسته ترین را به ملت بزرگوار و هوشیار ایران عرضه کند.

202

کد خبر: 679224

وب گردی

وب گردی