آماده‌باش آتش‌نشانی برای بازگشایی مدارس تا بیست مهر ماه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش آتش نشانی برای بازگشایی مدارس تا بیست مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری مهر،سید جلال ملکی در خصوص تمهیدات آتش‌نشانی برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: تمهیدات آتش نشانی برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از 20 شهریور ماه آغاز شده و تا بیستم مهر ماه ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه در این مدت از بیش از ۲۰۰۰ مرکز آموزشی بازدید شده و تجهیزات ایمنی این مراکز مورد بازرسی کارشناسان آتش‌نشانی قرار گرفته است، اضافه کرد: همچنین کارشناسان آتش‌نشانی در بازدیدهای خود توصیه‌های لازم را به مدیران و مسئولان مدارس ارائه کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در این بازدیدها نقاط پر خطر در داخل و اطراف ۱۲۰۰ مرکز آموزشی شناسایی و نسبت به رفع یا درخواست برای رفع آن اقدام شده است.

او همچنین از ارائه آموزش به معلمان و دانش‌آموزان خبر داد و اضافه کرد: در طول این یک ماه به اندازه 30 هزار نفر ساعت آموزش ایمنی از سوی کارشناسان آتش نشانی ارائه خواهد شد.

ملکی با اشاره به استقرار خودرویی و موتورسیکلتی آتش‌نشانان در ۱۴۰ نقطه پایتخت عنوان کرد: بیش از ۳۵۰ آتش‌نشان در قالب دو شیفت با هدف تامین ایمنی و گسترش ایمنی تا پایان مهر ماه در این نقاط مستقر خواهند شد.

703

کد خبر: 680238

وب گردی

وب گردی