خوش خبر: لوزانو شانس برابری با رقبای خود دارد/ هفته آینده، سرنوشت والیبال مشخص می شود

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت:  اگر لوزانو هم بخواهد بماند قطعا شرایط  جدیدی را خواهد داشت که باید آن ها را بررسی کنیم.

امیر خوش خبر در گفت و گو با ایسکانیوزدر خصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: در حال حاضر هیچ کس قطعی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشده و شانس همه گزینه ها یکسان است. ما طی جلساتی که با رئیس فدراسیون داشتیم به نتیجه مشخصی نرسیدیم و کاندیدای سرمربیگری در حال بررسی هستند. قصد داریم سرمربی را برای تیم ملی والیبال انتخاب کنیم که برازنده تیم ملی والیبال باشد.

وی افزود: اگر لوزانو هم بخواهد بماند قطعا شرایط جدیدی خواهد داشت که باید آن ها را بررسی کنیم و بینیم آیا می توانیم شرایط لوزانو را فراهم کنیم یا خیر؟

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به کاندیدا بودن لوزانو گفت: در جلسات فدراسیون در مورد لوزانو هیچ صحبتی نشده و همه اتفاقات به بعد از برگشت داورزنی از آرژانتین موکول خواهد شد. زیرا باید جلسات پایانی را برگزار کنیم و به یک جمع بندی مناسب برسیم تا بتوانیم گزینه خوبی را برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب کنیم.

وی درباره حضور ولاسکو در جمع گزینه های فدراسیون افزود: ولاسکو در لیست فدراسیون حضور ندارد چرا که تا المپیک 2020 با فدراسیون آرژانتین تمدید کرده است.

خوش خبر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم زیرا سال آینده سال بسیار پر ترافیکی از نظر کاری برای تیم ملی والیبال است.

602

کد خبر: 682968

وب گردی

وب گردی