«قصه های من و بابام» برای نخستین بار رنگی شد

«قصه های من و بابام» اثر جاودانه ی اریش ازر و ایرج جهانشاهی  برای نخستین بار رنگی شد.

به گزارش ایسکانیوز روابط عمومی کتابهای طوطی ( انتشارات فاطمی) «قصه های من و بابام»به چاپ پنجاهم در ایران رسید، براین اساس و با توافق ناشر آلمانی (زودفرلاگ) این کتاب هم اکنون در قالبی متفاوت به دست مخاطبان کودک و نوجوان و دوستداران این کتاب رسیده است.

قصه های من و بابام که نام اصلی آن « پدر و پسر » است نخستین بار بین سال‌های 1934 تا 1937 در 157 قسمت در یکی از مجلات برلین به چاپ رسید . این کتاب اوایل دهه ی شصت به ایران آمد و ایرج جهانشاهی با توجه به دانش پایه و نیازهای کودکان کشور اقدام به بازپرداخت و نوشتن داستان های این کتاب تصویری کرد. از آن سال تاکنون کتاب های «بابای خوب من»،«شوخی ها و مهربانی ها» و «لبخندماه» یکی از پرفروش ترین کتاب های کشور بوده اند.

این کتاب از سالها پیش فرصتی ویژه برای خردسالان و کودکانی تلقی می شد که دسترسی آنها به کتاب های تصویری محدود بود. ایرج جهانشاهی با نیازسنجی مدبرانه ی خود فرصت تصویرخوانی و کتابخوانی برای کودکان را فراهم آورد تا آنجا که همچنان کودکان نسل های قبل «قصه های من و بابام» را یکی از آثار ادبی تاثیرگذار می دانند .

انتشارات فاطمی از چندی پیش اعلام کرده بود که این اثر به زودی رنگی خواهد شد. در پی این خبر از هفته ی گذشته تصاویر سیاه و سفید پدر و پسر جای خود را به تصاویری رنگی دادند و 150 داستان از این دو قهرمان با چهره ای جدید به دست مخاطبان امروزی رسیدند.

بدیهی است که چیدمان این کتاب ها تغییر نکرده است و تنها تصاویر و جلد آن لباس رنگی به تن کرده اند.مدیر هنری و طراح گرافیک این اثر کیانوش غریب پور بوده است

هرکدام از کتابها 10 صفحه دارند و قیمت هرکدام 14 هزارتومان است. علاقمندان می توانند مجموعه کتاب «قصه های من و بابام» را به قیمت 42 هزارتومان از کتابفروشی های سراسر کشور تهیه نمایند.

502502

کد خبر: 687600

وب گردی

وب گردی