قدردانی دکتر علی نژاد از رئیس سازمان صدا وسیما

دکتر مهدی علی نژاد در پیامی از رئیس سازمان صدا وسیما به دلیل پخش مستقیم جام جهانی ساندا و حمایت های صورت گرفته از فدراسیون ووشو، قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ با پوشش خبری مستقیم هشتمین دوره جام جهانی ساندا از سیمای جمهوری اسلامی برای اولین با تقدیر جامعه ووشو از این رسانه ملی را در بر داشت در همین راستا رییس فدراسیون ووشو در پیامی از همراهی سیمای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد
در متن این پیام آمده است:
جناب آقای دکترعلی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
با سلام و تحیت؛ به استحضار می رساند که ملی پوشان ووشوی ایران در هشتمین دوره جام جهانی ساندا که طی روزهای 14 الی 16 آبان ماه به میزبانی چین برگزار شد با کسب چهار مدال طلا و سه نقره بر سکوی نایب قهرمانی جهان تکیه زده و افتخار دیگری را برای کشورمان رقم زدند.

بر همگان آشکار است که رسانه ملی در انعکاس موفقیت های جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله ورزش، نقش غیرقابل انکاری دارد و اگر نبود این حمایت عملی صداوسیما، موفقیت های ورزشی جوانان این مرزوبوم نمی توانست اینگونه سبب انسجام داخلی و تقویت هویت ملی و شادی دل مردم ایران گردد.

خوشبختانه با عنایت و دور اندیشی حضرتعالی و همچنین جناب آقای دکتر«پورمحمدی» و همکارانشان در شورای ورزش صدا و سیما، مسابقات جام جهانی ساندا از شبکه سوم و ورزش سیما و همچنین شبکه رادیویی ورزش به صورت مستقیم پخش شد تا مردم ایران زمین شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان ووشو باشند.

بی تردید، توجه سازمان صداوسیما به مسابقات جام جهانی ساندا موجب شد تا زحمات نمایندگان ایران به خوبی پوشش داده شود و افتخارآفرینی ها انعکاس گسترده ای در اقشار گوناگون جامعه علی الخصوص علاقمندان پرشمار ورزش های رزمی داشته باشد.
ضمن قدردانی صمیمانه از شما برادرگرامی و همکاران محترم نسبت به خرید امتیاز جام جهانی ساندا و پوشش این رویداد مهم، امید است تا در مسابقات پیش روی از جمله مسابقات قهرمانی جهان (2017 روسیه) و بازی های آسیایی (2018 اندونزی) با حمایت های مستمر جنابعالی و همکارانتان بتوانیم کما فی السابق در برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین ورزشی، موفق و پیروز باشیم.

606/101

کد خبر: 704206

وب گردی

وب گردی