جزئیات جدیدی از دعوای کلینتون‌ها بر سر مقصر شکست انتخاباتی

یکی از منتقدان سرشناس کلینتون جزئیات جدیدی از خاندان کلینتون‌ها در خلال کمپین ریاست جمهوری و نیز در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون فاش کرده است که نمایی نزدیک از زندگی خصوصی این سیاستمداران را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نوشته دیلی میل، اد کلاین، یکی از منتقدان سرسخت و سرشناس هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا با انتشار چهارمین کتاب نقادانه‌اش علیه خاندان کلینتون جزئیاتی را مطرح کرد. او مسائل دیگری از بحران‌های پزشکی هیلاری فاش کرد و گفت که چطور بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در کتابخانه کاخ سفید از ماساژ دادن و با جیغ و داد بازی کردن با کارآموزان زن لذت می‌برده است!

این نویسنده محافظه‌کار که دوره‌ای برای نیویورک تایمز کار می‌کرد، همچنین به نقل از مشاور نزدیک بیل کلینتون فاش کرد که چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیلاری و بیل کلینتون مکررا مشاجره داشتند که چه کسی را باید مقصر نتایج ضعیف کمپین انتخاباتی هیلاری بدانند. به گفته این منبع، یکبار که بیل کلینتون از مواضع همسرش به شدت عصبانی می‌شود، گوشی تلفن خود را از داخل پنت‌هاوس خود در آرکانزاس به پایین پرتاب می‌کند.

این جدل پس از آن به وجود آمد که تنها 9 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (18 آبان)، مدیر اف‌بی‌آی مجددا پرونده جدیدی درباره رسوایی ایمیلی هیلاری کلینتون را به جریان انداخت و ضربه‌ای سنگین به او وارد آورد. از نظر هیلاری، جیمز کومی عامل کاهش حمایت مردمی از او بوده است.

اما بیل کلینتون نظر دیگری داشت. او معتقد بود که رابی موک، استراتژیست، جان پودستا رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون و خود هیلاری کلینتون مقصر هستند. یکی دیگر از علت‌های ناراحتی بیل کلینتون این بوده است که هیلاری به توصیه مشاورانش بیل را در طول کارزار انتخاباتی نادیده گرفت.

به گفته این منبع مطلع، بیل معتقد بود که حمله مکرر به نقص‌های ترامپ، کارکنان هیلاری و رسانه‌ها را خوشحال می‌کرده اما این پیامی نبوده که مورد نظر رای‌دهندگان باشد.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 705490

وب گردی

وب گردی