کسب عنوان برتر میراث فرهنگی خلخال در برگزاری سازنده برنامه های اوقات فراغت

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در برگزاری سازنده برنامه های اوقات فراغت سال 94 موفق به کسب عنوان برتر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال براساس ارزیابی عملکرد سال 94 در برگزاری سازنده برنامه های اوقات فراغت موفق به کسب عنوان برتر شد.

علی نظری شیخ احمد فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال در تقدیرنامه ای از مجید رستمی مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: بی شک اوقات فراغت به عنوان بخش مهمی از دوران زندگی و لحظات ارزشمند یک جوان و غنی سازی آن مبتنی بر آموزه های دینی و سبک زندگی ایران اسلامی و با استفاده از روش ها و برنامه های مؤثر، نیاز محور و جذاب می تواند دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسریع و تسهیل نماید. لذا به پاس ارج نهادن به تلاش ها و کوشش های شما و همکاران محترمتان در برگزاری سازنده برنامه های اوقات فراغت و کسب عنوان برتر در ارزیابی عملکرد سال 94 این لوح یادبود به حضورتان تقدیم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی روز افزون جنابعالی را مسئلت می نمایم.

کد خبر: 706625

وب گردی

وب گردی