برگزاری مراسم عزاداری ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و گرامیداشت روز وقف در واحد جویبار

به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار، به مناسبت ایام رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) مراسم سوگواری در مسجد صاحب‌الزمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر داریوش حمیدی رئیس دانشگاه، اعضای هیات رییسه، اساتید و کارکنان و جمعی از دانشجویان حضور داشتند.

ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل مهری، رئیس اداره اوقاف شهرستان جویبار سالروز رحلت پیغمبر خاتم، اشرف مخلوقات عالم و سبط اکبرش کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و نائب بر حق مقام معظم رهبری و حاضرین تسلیت گفت و از خداوند متعال مسئلت کرد تا در دنیا از پیروان واقعی مکتب نبوی باشیم و در آخرت شفاعت آن بزرگواران بهره مند شویم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان جویبار شمه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد پیامبر گرامی اسلام را برشمرد و اظهار کرد خداوند متعال در قرآن پیامبر گرامی اسلام را ستود و خصوصیات برتری مانند مشورت در امورات اجتماعی و اخلاق حسنه را نام برد و انسان در هر لباسی که باشد باید قطره ای از اقیانوس اخلاق حسنه نبوی بهره بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهری، در ادامه در خصوص ارزش وقف در اسلام بیانانی عنوان کرد و به ایجاد سامانه جامع وقف اشاره کرد و گفت با این سامانه، وقف همیشه باقی خواهد ماند.

در این مراسم دانشجو علیرضا اسلامی، مسئول بسیج دانشجویی واحد جویبار با ذکر مصیبت این ایام، مجلس را به فیض رساند.

200

کد خبر: 708377

وب گردی

وب گردی