نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارآغاز به کار کرد

با حضور دکتر طاهره میرساردو و به مناسبت روز دانشجو نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شهرستان گرمسار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارآغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شهرستان گرمسار با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارآغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که حوزه معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با همکاری مرکز آفرینش هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان گرمسار آن را برگزار کرده آثار هنری هنرمندان شهرستان گرمسار به نمایش گذاشته شده است.

مریم خالقی مسئول مرکز آفرینش های هنرهای سنتی و صنایع دستی به ایسکانیوز گفت: در این نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی گلیم بافی، نقاشی، صنایع چوبی، چرم، سفال، معرق، زیورآلات و قلاب بافی به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: حدود 300 اثر هنری و صنایع دستی حاصل هنرمندی مرضیه هوشمند در رشته نقاشی و صنایع چوبی، زهرا مهربان در رشته چرم، مریم خالقی در رشته سفال، سمیرا ذوالفقاری در رشته نقاشی، چرم، زیور آلات، سودابه نصراللهی در رشته معرق، شدیده خلج اسدی در رشته قلاب بافی و معصومه انصاری در رشته گلیم بافی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

خالقی ادامه داد: این نمایشگاه تا 23 آذر همه روزه از ساعت 9 صبح تا 15 در محل دانشکده کشاورزی و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای بازید علاقمندان دایر خواهد بود.

200

کد خبر: 709875

وب گردی

وب گردی