بازدید نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قزوین

نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدیدهای دوره ای خود از دستاوردها و وضعیت واحدهای مختلف، از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرکز ایده، مرکز شتاب دهنده، مرکز بتن، مرکز رشد واحدهای فناور و بخش های مختلف آن بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز در این بازدید دکتر جمالی مدیر گروه آموزش و پژوهش دبیرخانه هیات موسس، دکتر جولایی سرپرست دفتر استراتژی های فناوری اطلاعات دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نیازی معاون هیات عالی نظارت منطقه6، دکتر میرزایی مطلق مدیر هیات عالی نظارت استان البرز، مهندس علوی فرد مدیر هیات عالی نظارت استان قم، مهندس سعادت نیا رییس دفتر منطقه 6 و مهندس احمدوند رییس دبیرخانه منطقه 6 حضور داشتند.

در این بازدید که با همراهی دکتر عطایی قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همراه بود، بازدیدکنندگان با محصولات و دستاوردهای مختلف این دانشگاه آشنا شدند.

نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با محصولات این شرکت ها آشنا شده و با دست اندرکاران آن ها گفت و گو و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این بازدید نیز جلسه ای با حضور دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار و در خصوص فعالیت ها و برنامه های این دانشگاه مباحثی مطرح شد.

نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز پس از بازدید، از فعالیت های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است؛ نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهداف عالی این دانشگاه، طی بازدیدهایی از وضعیت واحدهای مختلف مطلع شده و در جریان آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی و همچنین مشکلات احتمالی واحدها قرار می گیرند.

700700

کد خبر: 710211

وب گردی

وب گردی