نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان برای اولین بار

نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان برای اولین بار توسط انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در این واحد افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان، امروز با حضور ریاست، هیئت رئیسه، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن طبقه دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان افتتاح شد.

مهندس اسرا مردانی از اساتید گروه معماری و مدیر برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانشجویان و مردم شهرستان بوکان با تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر عنوان و تصریح کرد: تلاش شده تا با استفاده از این آثار ، علاوه‌بر ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان نوجوان و جوان به هنر عکاسی و معماری قدیم، مسئولان را برای مرمت و نگهداری مناسب آثار تاریخی شهرستان بوکان ترغیب کرد.

مدیر برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان افزود: 50 عکس که تمام آثار توسط دانشجویان انجمن معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و با موضوع تاریخ، نمایش تصاویر چهره های بیاد ماندنی و مفاخر علمی، بناهای تاریخی، هنری، فرهنگ و طبیعت این شهر آماده‌ شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

مردانی در این مراسم گفت: شهرستان فرهنگی بوکان به عنوان یکی از منحصر به فردترین شهرهای استان آذربایجان غربی در مقوله جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری و معماری محسوب می شود و با وجود آثار متعدد تاریخی و باستانی، این شهرستان جزو شهرهای بسیار غنی در این حوزه است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه آثار تاریخی شهرستان بوکان از امروز 21 آذرماه 95 به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح تا 17 بعداز ظهر در طبقه دوم سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان آماده بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه به همت انجمن علمی گروه معماری واحد بوکان با حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای اولین بار در استان و شهرستان بوکان برپا شده است.

205/200

کد خبر: 712008

وب گردی

وب گردی