مرتضی بانک: جای آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی می ماند

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: جای آیت ‌الله هاشمی‌ رفسنجانی خالی می‌ ماند و در آینده بیش از حال متوجه جای خالی ایشان می‌شویم.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی بانک روز شنبه در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در 19 دی ماه جاری افزود: حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد حقیقت وجود ایشان برای مردم نمایان بود و مردم به شدت به ایشان علاقه مند هستند و پیوست ناگسستنی بین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مردم وجود داشت و حماسه بزرگ همراهی مردم با یار دیرین امام و رهبری در تاریخ ما می‌ماند.
وی بیان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با مدیریت بحران و دلسوزی فراوان از همه چیز خود گذشت تا کشور را به مقصد خود برساند.
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین گفت: صادرات غیرنفتی کشور از واردات پیشی گرفته که امری ارزشمند است.
وی افزود: دولت یازدهم در شراط سختی دولت را تحویل گرفت و به جز استفاده از فکر و اندیشه مردم و مدیریت مناسب هیچ راهی برای خروج از بحران وجود نداشت.
بانک تصریح کرد: امروز کشور ما مسیر خودش را طی کرده و اتفاقات خوشایندی رخ داده و اقدامات کم نظیری در بسیاری از بخش‌های اقتصادی علاوه بر مسائل سیاسی، بین المللی، بهداشتی و درمانی روی داده است.
وی گفت: امروز امکان صادرات سه میلیون تن گندم از ایران وجود دارد که بسیار مهم است و اینکه مهندسان در زمان کوتاهی وضعیت تولید نفت را به چهار میلیون بشکه می رسانند نشان دهنده قدرت فنی و استعدادهایی است که در کشور وجود دارد.
محسن هاشمی رفسنجانی نیز در این نشست گفت: برای شرکت در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و همدردی کرمانی‌ها به کرمان آمده‌ام.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه شهرستان کوهبنان در طرح مناطق هشت‌گانه اقتصاد مقاومتی استاندار کرمان را بر عهده گرفته است و امیدواریم مدیران دانشگاه آزاد در اجرای این پروژه موفق شوند و بتوانیم قدمی برای عمران استان کرمان برداریم.
این نشست با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، استاندار کرمان و جمعی از مدیران استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است.

300/300

کد خبر: 721935

وب گردی

وب گردی