راهکار جالب رحمتی برابر مخالفانش/سکوت در برابر مخالفان

گلر استقلال این روزها فقط تمرین می کند و نسبت به هیچ اتفاقی واکنش نشان نمی دهد.

به گزارش ایسکانیوز،به گوش رحمتی رساندند که عده ای قصد دارند در استقلال وی را با مشکلات جدی روبرو کنند همانهایی که در گوش منصوریان علیه وی صحبت کردند و در حال حاضر این دروازه بان را به یک نیمکت نشین تبدیل کردند حالا قصد دارند به این روند ادامه دهند تا در نهایت صدای اعتراض وی بلند شود و از لیست و کل تیم کنار گذاشته شود.

گفتنی است در این رابطه گلر تیم آگاهانه عمل می کند و قصد ندارد در این برهه از زمان خود را با منصوریان درگیر کند و تابع تصمیمات مربی تیم است تا زمانی که بتواند خود را ثابت کند.

این در حالی است که گفته می شود منصوریان به دلیل شنیده ها در خصوص همکاری رحمتی با بازیکنان ذخیره تیم اعضای سکونشین استقلال را از فهرست تیمش خط زد تا مثلا به این داستان نیز پایان دهد که گلر تیم با این نفرات وارد ماجرایی تازه نشود!!

شایان ذکر است از طرفی منصوریان با حفظ رحمتی نشان داد علیه وی موضعی ندارد و هواداران نیز نمی توانند وی را بخاطر اخراج رحمتی سرزنش کنند اما وی با اخراج چند بازیکن از تیم به نوعی دست این دروازه بان را بست!

گویا صحبتها و راه کارها علیه رحمتی ادامه دار است و این دروازه بان از تهمت ها مصون نیست به همین دلیل در تلاش است که با سکوت و ادامه کار با قدرت و بازگشت به ترکیب تیم پاسخ دوستان را بدهد و اقدامی جز این را انجام نمی دهد تا آرامش حفظ گردد.

کد خبر: 722784

وب گردی

وب گردی