وزیر کشور: از مردم خواهش می کنیم از شعاع مشخص شده جلوتر نروند

 وزیر کشور به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران در محل حادثه حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبد الرضارحمانی فضلی درباره روند عملیات نجات و امدادرسانی در شبکه خبر اعلام کرد: از دیروز تا کنون تمام نیروهای عملیاتی شامل نیروهای آتش نشانی، امداد و نجات، نیروی انتظامی، مسئولان وزارت بهداشت،شهرداری و... در محل حادثه حضور داشته اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از زوایای مختلف به بررسی عملیات امداد و نجات پرداخته ایم که به سرعت در حال انجام است اما آواربرداری در منطقه با توجه به محدودیت خیابان های اطراف دشوار است. در حال حاضر امدادگران به طبقات منفی یک و دو تونل زده اند و در این زمینه دستورات لازم صادر شده است که آن ها بتوانند افراد محبوس در ساختمان را هر چه سریع تر نجات دهند.

وزیر کشور افزود: اما باید توجه داشت حجم کار بسیار زیاد است و در حال حاضر از نظر تجهیزات مشکلی نداریم و نیروها با انگیزه کار خود را انجام می دهند تا هرچه سریع تر همکاران خود را نجات دهند. همچنین مردم نبایددر محل حادثه حضور داشته باشند زیرا علاوه بر کاهش سرعت در روند امدادرسانی ممکن است با توجه به پخش شدن گازوئیل در منطقه با کوچکترین جابه جایی، انفجار رخ دهد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر خانواده های نگران به محلی هدایت شدند تا در سریع تر در جریان اخبار روند امداد رسانی قرار بگیرند. همچنین از مردم خواهش می کنیم از شعاع مشخص شده توسط پلیس جلوتر نروند زیرا احتمال خطر وجود دارد و مانع عملیات امدادرسانی نشوند.

کد خبر: 723812

وب گردی

وب گردی