رئیس مجلس لبنان شهادت آتش نشانان ایرانی را تسلیت گفت

رئیس مجلس لبنان روز شنبه در پیام های جداگانه به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، « حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و « علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ، شهادت آتش نشانان در حادثه آتش سوزی و فروریختن برج پلاسکو در تهران را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، نبیه بری در این پیام ها با بیان اینکه « با نگرانی و تاسف حادثه آتش سوزی و فروریختن برج پلاسکو را پیگیری کرده است»، از آستان الهی برای شهدای این حادثه دردناک رحمت و مغفرت، برای زخمی ها شفا و برای ملت عزیز ایران صبر و اجر جزیل مسئلت کرده است.

رئیس مجلس لبنان در پیام خود به لاریجانی، شهادت آتش نشانان را از جانب خود و نمایندگان پارلمان لبنان به وی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تسلیت گفته است.
در حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران در روز پنجشنبه گذشته تعدادی ازهموطنان و بویژه آتش نشانان فداکار و متعهد در جریان عملیات نجات مردم جان خویش را فدا کردند.
در این حادثه بلندترین برج قدیمی تهران که حدود 55 سال عمر داشت، شماری دیگر از جمله آتش نشانان زخمی شده اند و عملیات آوار برداری و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.
هیات دولت جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه را عزای عمومی اعلام کرده است.

302/300

کد خبر: 724351

وب گردی

وب گردی