گزارش رییس فدراسیون از بهمن پرکار اسکواش

رییس فدراسیون اسکواش کشورمان گزارش کار بهمن ماه این فدراسیون را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز مسعود سلیمانی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش، گفت: بهمن در اسکواش متعلق به رویدادهایی هست که در اسکواش کشورمان در جریان است. استان فارس در بهمن ماه رویدادهای مهمی را در حال برگزاری دارد.

وی ادامه داد: هم اینک جشنواره بزرگ استعدادیابی در سالنهای جدید شیراز با حضور دبیر فدراسیون امیر عزیزی پور و رئیس کمیته استعدادیابی مستانه کرم پور و اعضای هیات استان از امروز کلید خورد.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: طی سه روز 150 دانش آموز 9 تا 11 ساله پسر و دختر که در جامعه هدف اسکواش تعیین می شوند آزمون های تخصصی این رشته با نظم و آراستگی خاصی دنبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استان فارس در 13 بهمن به میزبانی شیراز نخستین میزبان رویداد قهرمانی دانش آموزان 13 تا 15 سال دختر ایران است که برای اولین بار برگزار می شود.

وی اظهار کرد: با تعاملی که میان آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش مدارس انجام شده است، 102 دانش آموز دختر رقابتهای دیدنی را در این روزها خواهند داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: هفته سوم لیگ های برتر و دسته اسکواش دختر و پسران ایران هم به استان های مرکزی و گلستان در این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: جامعه اسکواش به همراه اینجانب به جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل روز شنبه به همراه وزیر محترم و جوانان در مرقد حضرت امام خمینی (ره) حاضر خواهند شد.

604

کد خبر: 725346

وب گردی

وب گردی