از لیگ تا مسابقات قهرمانی آسیا با رییس فدراسیون اسکواش

رییس فدراسیون اسکواش از برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و حضور تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلیمانی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: رقابتهای لیگهای دسته یک مردان و زنان کشور، پنجشنبه و جمعه به میزبانی استان های گیلان، یزد و استان مرکزی برگزار شد. در گروه اول به میزبانی رشت ، 10 دیدار انجام شد که در نهایت باشگاه میرزاکوچکخان گیلان مقام اول، مهرکارگستر سبلان تبریز مقام دوم، بی بیمه آسیای زنجان مقام سوم هفته سوم این رقابتها را کسب کردند.

وی ادامه داد: در گروه "ب" این مسابقات دسته یک آقایان به میزبانی اراک سحاب آرام بیگدل اول شد، اراک، و اسکواش دوم و نفت آبادان مقام سوم را کسب کرد.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: در گروه اول بانوان دسته یک کشور به میزبانی استان شهرستان یزد، گروه "الف" یزد اسکواش مقام اول، مدرسه مهرگان بابل مقام دوم را کسب کرد که انشالله در هفته آینده در کرمانشاه گروه "ب" این رقابتها پیگیری خواهد شد و دو تیم صعود کننده گروه "الف" و "ب" در هفته های آتی برندگان این دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: لیگ برتر اسکواش در نوزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی لیگ برتر بانوان به میزبانی شهرستان گرگان در استان گلستان و لیگ دسته برتر مردان کشور به میزبانی باشگاه شهرداری تهران در باشگاه دیباجی برگزار خواهد شد.

سلیمانی اظهار کرد: خبر بعدی این است که، سرمربی تیم های ملی، کادر فنی تیم های ملی شب گذشته اسامی نفرات اعزامی و نهایی شده و قطعی که در کاروان تیم ملی جوانان به هنک کنگ مسابقات قهرمانی جوانان آسیایی اعزام می شوند اسامی را اعلام کردند.

وی افزود: محمدرضا جعفرزاده، علیرضا شاملی، مجتبی کفیلی و امیرحسین فیض پور چهار ورزشکاری هستند که در این برهه از زمان مسابقات جوانان آسیا در هنک کنگ فردا شب یکشنبه شب از تهران اعزام خواهند شد با هواپیما قطری به مقصد هنک کنگ ترک خواهد کرد.

604

کد خبر: 726450

وب گردی

وب گردی