مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم منصوب شد

معاون آموزشی وزیر علوم، با صدور حکمی دکتر فاطمه داداشیان را به سمت مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حکم انتصاب دکتر داداشیان برحمایت مستمر، هدفمند و همه جانبه از مراکز آموزش عالی غیردولتی که سهم عمده و فزاینده‌ای در توسعه آموزش عالی به خود اختصاص می‌دهند تاکید شده است.

همچنین در این حکم به ضرورت بها دادن به نظام سطح‌بندی با رویکرد تشویقی برای کمک به رشد کیفی مؤسسات و مراکز آموزش عالی بخش غیردولتی و بهره‌گیری از الگوهای موفق مراکز آموزش عالی غیردولتی جهان با هدف انتقال تجربیات و حضور فعال مؤسسات در عرصه رقابت های بین المللی اشاره شده است.

در این حکم، همراهی با نهادهای صنفی غیردولتی برای ایجاد هماهنگی در اعمال سیاست های یکپارچه بین همه زیر نظام های آموزش عالی فعال در بخش خصوصی و توجه به ضرورت توسعه هدفمند آموزش‌های عالی آزاد، با دو رویکرد مأموریت‌گرایی مؤسسات و نیاز محوری مناطق و استان ها از اولویت های کاری مدیرکل دفتر آموزش غیر دولتی ذکر شده است.

دکتر فاطمه داداشیان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیر کبیر است و در گذشته معاونت پژوهشی و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه الزهرا(س) و مدیریت دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیریت روابط بین الملل مرکز تحقیقات محیط زیست این دانشگاه را برعهده داشته است.

204/200

کد خبر: 729642

وب گردی

وب گردی