دومین اجرای «شب‌های جنوب» برگزار شد

دومین شب از ویژه برنامه موسیقایی «شب های جنوب» با اجرای دو گروه موسیقایی در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران همراه شد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی، دومین شب از ویژه برنامه موسیقایی «شب های جنوب» سه شنبه شب ۱۹ بهمن ماه در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

در دومین شب از این رخداد که توسط مجموعه «ساز باز» برگزاری شد، دو گروه با دو رویکرد کاملاً متفاوت روی صحنه رفتند که در بخش اول ناصر منتظری هنرمند هرمزگانی به صورت انفرادی اجرا کرد. منتظری پیش از این دو آلبوم با نام‌های «روزون رفته» و «چی چکا» منتشر کرده که محوریت هر دو اشعار ابراهیم منصفی است.

این هنرمند از جمله افرادی است که در سال‌های اخیر به جمع آوری و انتشار آثار منصفی کمک کرده و در آثارش هم بیشترین استفاده را از اشعار «رامی» می‌کند. او قصد دارد یک آلبوم دیگر با محوریت آثار منصفی تولید کند و سپس سراغ اشعار شاملو و مولانا برود.

در دومین بخش از اجرا که با استراحتی کوتاه شروع شد مجید سالاری روی صحنه آمد و به همراه ابراهیم علوی، نوید قویدل و مهرداد علیزاده، قطعه «یار عزیز» از اشعار ابراهیم منصفی را اجرا کرد و در ادامه هم قطعه‌ای با نام «سی‌دی» خواند. پس از آن محمدعلی ذاکری روی صحنه آمد و قطعه «تو اتندی» که از جمله آثار پرطرفدار جنوبی است را در کنار رضا کولغانی اجرا کردند. آن‌ها یک قطعه غمگین و آرام دیگر اجرا کردند و جای خود را به رضا کولغانی و ابراهیم علوی دادند.

کولغانی و علوی که دوست و همکار قدیمی هستند آثاری از بزرگان موسیقی هرمزگان ویک قطعه فولکلور به یاد ناصر عبداللهی را اجرا کردند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/ منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 730759

وب گردی

وب گردی