گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در MWC 2017 نشان داده می‌شود

شرکت سامسونگ برای اینکه جای خالی گوشی گلکسی S8 را در نمایشگاه MWC 2017 پر کند، قصد دارد محصولات مختلفی معرفی کند که از بین آن‌ها می‌توانیم به تبلت گلکسی تب S3 و نمونه‌ی آزمایشی اولین گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت اشاره کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، شایعات می‌گویند که سامسونگ بالاخره نمونه‌ی آزمایشی اولین گوشی انعطاف‌پذیرش را در این نمایشگاه نشان می‌دهد. محصولی که صفحه نمایش آن خم می‌شود و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک گوشی و هم تبلت استفاده کنند. البته گفته شده که این گوشی پشت درهای بسته نشان داده خواهد شد و دعوت‌نامه‌های محدودی هم برای آن ارسال شده است. سامسونگ در حال حاضر مشغول بررسی شرایط برای عرضه‌ی این گوشی است و می‌خواهد بداند که چنین محصولی در چه بازاری علاقه‌مندان بیشتری دارد. البته تکنولوژی جدیدی که برای صفحه نمایش این محصول در نظر گرفته شده هم در نوع خودش جالب است و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر از این صفحه نمایش هم باشیم.

شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود. البته هنوز هیچ چیز از این گوشی مشخص نشده و از سخت افزار آن هم چیزی نمی‌دانیم.

منبع: دیجی کالا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 730871

وب گردی

وب گردی