معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تغییر کرد

مراسم معارفه معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور سرپرست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، معاونان، کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی مراسم معارفه دکتر مهران مهدی پور معاون جدید آموزشی و تکریم دکتر اکبر محمدی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حکم مهدی پور، عضو هیات علمی و معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آورده است: با توجه به مجوز شماره 4733/95/م شورای انتصابات استان سمنان، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.

لادن مقدم در مراسم معارفه مهدی‌پور، اخذ رشته های متناسب با نیاز منطقه، بکارگیری ظرفیت‌های لازم برای جذب حداکثری دانشجویان جدید مقاطع کاردانی و کارشناسی، افزایش کیفیت خدمات آموزشی، اجرای دقیق مقررات و آیین نامه های آموزشی را یادآور شد و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی و از زحمات و خدمات اکبر محمدی در مدت تصدی معاونت آموزشی قدردانی کرد.

محمدی، معاون پیشین آموزشی نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مدت تصدی معاون آموزشی ارائه کرد و مهدی پور نیز به بیان برنامه های آتی این حوزه پرداخت.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 731489

وب گردی

وب گردی