برگزاری  همایش ملی کارتیمی و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام

اولین همایش ملی کارتیمی و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در 27 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی اشجاران معاون پژوهشی واحد یادگار امام و دبیر اجرایی اولین همایش ملی کار تیمی وتوسعه سرمایه انسانی گفت: دستیابی به اهداف پژوهشی در کشورهای در حال توسعه ای نظیر ایران ، نیازمند عزم جدی و سرعتی به مراتب بیش از سایر کشورها است. براساس تجربه و با حمایت یافته های پژوهشی می توان گفت که حصول به سرعت و عزم همه‌جانبه مورد انتظار ممکن نخواهد شد مگر آنکه هماهنگی و تمایل نهادهای مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی کشور در این راستا قرار گرفته از آن پشتیبانی کند.

او ادامه داد: بدون شک دستاوردهای پژوهشی تیم‌های تحقیقاتی به طور چشمگیری متعالی تراز پژوهش‌های انفرادی خواهد بود. این در حالی است که به طور مشخص به موضوع آموزش و توسعه رفتارهای تیمی و گروهی در حوزه‌های پژوهشی پرداخته نشده است. از این رو اهمیت توجه و تمرکز بر توسعه فرهنگ کار جمعی و تیمی در فضای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه مبتنی برتأکیدات مسئولین طراز اول کشور و تشخیص ضرورت های اجرایی ملی موجب شد تا این واحد دانشگاهی از طریق دانشکده مدیریت و حسابداری خود پیش ‌قدم شود تا اولین همایش ملی کار تیمی و توسعه سرمایه‌های انسانی را برگزار کند.

اشجاران افزود: به‌طور قطع و یقین می‌توان گفت برگزاری چنین همایشی مستلزم استمرار در دوره ها و سال‌های بعدی است تا محل و مبنایی برای مستند سازی دستاوردهای پژوهش‌های محققان علاقه‌مند به این موضوع شود و این واحد دانشگاهی بتواند مرکزیتی برای راهنمایی ،هدایت، هم‌نشینی و همدلی همه محققان و استادان موضوع کار تیم قرار گیرد و از این طریق بتوان نیازهای مورد انتظار صنعت را نیز برآورده کرد.

این همایش در تاریخ 27 بهمن در سالن خوارزمی دانشگاه آزاداسلامی واحدیادگارامام خمینی(ره)شهرری برگزارمی شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 732354

وب گردی

وب گردی