دانش بنیان چهاردهم منتشر شد

ماهنامه آموزشی، علمی، خبری، تحلیلی «دانش بنیان» چهاردهمین شماره خود را که ویژه بهمن ماه ۱۳۹۵ منتشر شده، به موضوع اعتماد عمومی به اقتصاد دانش بنیان اختصاص داده است.

به گزارش ایسکانیوز، کلید اقتصاد دانش بنیان در قفل شرایط اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه، زمانی به چرخش در می آید که شرایط و همسویی با این مقوله به درستی انتخاب شده باشد.

اعتماد مردم به فناوران و متخصصان و کارآفرینان کشور که پیشرانه های اقتصاد دانش بنیان هستند، موضوع حیاتی امروز جامعه ما است. همین جاست که تولیدات دانش بنیان ساخت داخل، حرف برای گفتن خواهند داشت و عرصه برای دیده شدن. آنگاه اقتصاد مقاومتی از سپهر درخشان اقتصاد دانش بنیان، سر بر خواهد آورد و خودنمایی خواهد کرد.

ماهنامه «دانش بنیان» که طی یک سال و اندی از انتشارش، دغدغه ای جدی و علمی نسبت به تولیدات دانش بنیان و کارآفرینی مبتنی بر زیست بوم فناوری داشته و مطالبش را بر همین مدار، ارائه کرده است، این بار در شماره جدیدش، به موضوع چالش های پیش روی شرکت های دانش بنیان و موضوع اعتماد عمومی به این مقوله می پردازد.

چهاردهمین شماره ماهنامه آموزشی، علمی، خبری، تحلیلی «دانش بنیان» ویژه بهمن ماه ۱۳۹۵، به صاحب امتیازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرمسوولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی، در ۱۳۲ صفحه منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732618

وب گردی

وب گردی