سومین همایش بین المللی مهندسی سازه برگزار می شود

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه با حضور دانشگاهیان و با مشارکت انجمن ‌ها و موسسات حرفه‌ای و سازمان های نظام مهندسی و نیز شرکت‌ های ساختمانی و فعالان حوزه مهندسی سازه کشور در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛غلامرضا هوائی رییس انجمن مهندسی سازه ایران با اعلام این خبر گفت: این انجمن در راستای توسعه و تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته ‌های حرفه‌ای، علمی و پژوهشی دانش مهندسی سازه و علوم وابسته "سومین همایش بین المللی مهندسی سازه" را برگزار می کند.

هوائی افزود: علاوه بر بهره‌ مندی از سخنرانی‌ های علمی و حرفه‌ای، چالش ‌های رو در روی حوزه مهندسی سازه ایران و پیشرفت‌ ها و مقالات و آخرین یافته ‌های علمی و حرفه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: در این همایش سازه ‌های برتر کشور از حیث طراحی و اجرا نیز معرفی شده و از مجریان و طراحان آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

او هم چنین اعلام کرد حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی عمران برای حضور در این همایش و استفاده از پنل های تخصصی و آموزشی با ارائه کارت دانشجویی رایگان است.

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه با حضور دانشگاهیان و با مشارکت انجمن ‌ها و موسسات حرفه‌ای و سازمان های نظام مهندسی و نیز شرکت‌ های ساختمانی و فعالان حوزه مهندسی سازه کشور روزهای اول و دوم اسفندماه و در آستانه روز ملی مهندسی در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 732717

وب گردی

وب گردی