دومین ماراتن برنامه نویسی توسن برگزار می‌شود

مرحله نهایی دومین چالش نوآوری توسن طی روزهای 28 تا 30 بهمن‌ ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، همایون محبوبی، مدیر اجرایی توسن بوم با اشاره به ثبت 96 ایده در دومین چالش نوآوری توسن، از بررسی کامل ایده‌های رسیده و انتخاب 71 ایده برای حضور در جلسات ارزیابی حضوری یا تلفنی انتخاب شدند.

وی با تأکید بر اینکه هدف امسال توسن بوم تجاری‌سازی ایده‌ها است، گفت: عمده ایده‌های منتخب این دوره قابلیت تجاری‌سازی دارند.

مدیر اجرایی توسن بوم، ضمن اعلام این مطلب که کیفیت تیم ها و ایده‌های امسال نسبت به سال قبل بسیار بهتر بوده است، افزود: 25 ایده در مرحله ابتدایی بررسی به دلیل ضعیف بودن ایده، ضعیف بودن تیم و یا عدم ارتباط با موضوع چالش، از فهرست خارج شدند. جلسات فشرده‌ای برای انتخاب تیم‌های باقی‌مانده برگزار شد و برای تیم‌های شهرستانی که امکان حضور نداشتند، جلسات ارزیابی به‌صورت تلفنی برگزار شد.

وی ادامه داد: ملاک اصلی برای انتخاب تیم ها، مناسب بودن ایده، مرتبط بودن با موضوع رویداد و داشتن یک تیم خوب برای پیاده‌سازی بود و در نهایت بعد از انجام جلسات ارزیابی، 25 ایده برای حضور در بخش پایانی دومین چالش نوآوری توسن انتخاب شدند که به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

محبوبی اظهار داشت: مجموعه بوم آماده همکاری و تعامل با همه تیم های ثبت نام کننده در دومین دوره ماراتن برنامه نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی است.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 732801

وب گردی

وب گردی