عرضه وصله های امنیتی جدید مایکروسافت به تاخیر افتاد

مایکروسافت در اقدامی بی سابقه عرضه وصله های امنیتی ماه فوریه خود را تا ۱۴ مارس یعنی تقریبا یک ماه دیگر به تاخیر انداخت.

به گزارش ایسکانیوز، پس از آنکه وصله های امنیتی ماه فوریه شرکت مایکروسافت طبق روال همیشگی عرضه نشدند، مقامات این شرکت تصریح کردند که وصله های یاد شده تا ۱۴۴ مارس یعنی اواخر اسفند ماه در دسترس قرار نمی گیرند.

مایکروسافت معمولا در دومین سه شنبه هر ماه وصله های امنیتی جدید خود را عرضه می کند، اما مقامات آن توضیح نداده اند که به چه علت این بار روال یاد شده نقض شده است.

برخی منابع مطلع می گویند برخی از وصله های جدید طراحی شده این شرکت دارای مشکلاتی برای نصب بوده و لذا مایکروسافت ترجیح داده ابتدا مشکلات وصله های یاد شده را برطرف کند و سپس برای نصب آنها اقدام کند. بیانیه این شرکت در مورد لزوم عرضه وصله هایی که بتواند به بهترین نحو از سیستم های کاربران حفاظت کند، گمانه زنی های یاد شده را تقویت می کند.

در بیانیه این شرکت همچنین آمده است: ما در آخرین دقیقه متوجه موضوعی شدیم که می تواند برخی مشتریانمان را تحت تاثیر قرار دهد و این مشکل حل نشده است. بعد از بررسی همه گزینه ها ما تصمیم گرفتیم عرضه وصله های به روزرسان جدید را به تاخیر بیندازیم و از این بابت عذرخواهی می کنیم.

بسیاری از کاربران منتظر عرضه وصله های تازه مایکروسافت برای به روزکردن ویندوز و مرورگر اینترنتی این شرکت و حل برخی مشکلات و آسیب پذیری های امنیتی آنها هستند. اما این کاربران چاره ای جز یک ماه انتظار ندارند.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 734422

وب گردی

وب گردی